Google

torsdag, mars 23, 2006

När resten av tillvaron känns seg lättar det alltid upp att kolla igenom de sökvägar Baloos läsare haft, och då speciellt de tappra satar som hamnar här via olika sökkombinationer på google.se. Ska bjuda på ett axplock ur dagsskörden.

"har genteknik något me kärlek att göra?", "afrikanska maträtter", "vad kostar lockpanel" och "FRALLE" Är väl småroliga. Man undrar ifall den stackare som tagit sig hit och letat efter priset på prima lockpanel hittade det han sökte.

Värst är dock... "Samlag med svärmor"! Skriver jag verkligen om sånt?

Ja tydligen är min sida den femte bästa om man är ute efter högklassig information om hur det egentligen är att sätta på sin svärmor. Vinklar. Anatomi. Ställningar och liknande. "Sånt kan Baloo", går ryktet på nätet!

Jag har verkligen kommit långt med mitt bloggande.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och eftersom du skrev samlag med svärmor i fet text lär du rankas ännu högre på google nu :D
PS Jag hittade hit den "naturliga" vägen...

1:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Man kommer till mig via "lårhöga stövlar" och "gris i kyl"

1:32 em  
Anonymous Anonym said...

hahaha, jag garvar ihjäl mig.

2:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Glömde säga att jag också vill vara med på listan över folk med gott omdöme om det är OK? Trevlig helg.

6:54 fm  
Blogger Nat said...

På min 10 i topp är "vaginalt ultraljud", jösses vad de måste vara besvikna som söker på det, när de hamnar på min sida.

En sak jag undrar är; vem i hela fridens namn googlar på; samlag med svärmor???

10:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home