Google

tisdag, mars 21, 2006

Men gud. Farsan Baloos blog börjar bli ett frosseri i självömkan. Dags att stoppa denna fasansfulla utveckling med en hyllning till sidans huvudperson. Om eskaleringen av kärlek till den lille fortsätter hela livet förstår jag att tonårsföräldrar ibland kan vara något beskyddande på utvecklingssamtal och föräldramöten.

Nu bär det av mot biblotek och cafeteria. Vi har blivit en del av inredningen där. På gott och ont. Gott eftersom det är kul att vara igenkänd, ont eftersom det ständiga framspringandet till gymnasietjejer kan väcka jobbiga misstankar mig mig. Detta trots att jag försöker hålla en låg profil genom att gömma mig bakom närmaste bokhylla när han går på som bäst.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vet inte om du är intresserad eller läser min blogg öht längre, men jag tänkte bara vänligt tala om att jag skriver om föräldraskap och relaterade saker i mina dolda texter. Vill du ha lösen så säg bara till!

12:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home