Google

onsdag, februari 15, 2006

Det är långt från ämnet, och jag utgår från att ingen annan än möjligen bandybloggaren Josephzohn finner något som helst intresse i det. Jag måste ändå skriva ner några rader om det jag bevittnat idag. Ödestiger förlust mot Falun när jag för andra gången i år orkat ta mig de 26 milen till bandyplan. Mitt kära Boltic måste nu överleva ett osäkert kval för att inte hamna i gärdsgårdsserien nästa år.

Hur kan detta vara så viktigt för Baloo? Förklaringen finns här.

3 Comments:

Blogger Batbut said...

Trots att jag av förståeliga skäl inte kan delta i själva aktiviteten så delar jag Din sorg i känslan.

ps: räcker det som avbön för min "antibandy" inställning?

11:02 em  
Blogger Farsan_Baloo said...

Du är nu officiellt förlåten. Tack för medkänslan, vi ses på nästa match :)

1:42 fm  
Blogger dixi said...

Nä, det där tänker jag inte ens lägga tid på att klicka på, motstår min nyfikenhet *s*

7:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home