Google

torsdag, januari 19, 2006

Uppdatering av otursskörden ( i kombination med glömska) i väntan på nästa ämne i Baloos blog

En unge som för första gången under sin ettåriga livstid sover längre än till 06.00. En glömd "bara för säkerhetsskull" mobilalarminställning igår kväll. En klockradio som trots upprepade försök inte lyckas väcka en annars mycket lättväckt mig, men en annars mer svårväckt sambo.

Rör samman smeten och häll i en sängkamrat som fyller 30 samt en utebliven frukost på sängen. Resultatet av baket är givet, FIASKO! Jag är en mycket dålig människa med en hel del förtroende att ta igen de närmaste veckorna!

Om jag aldrig hörs av mer igen kan det bero på någon av följande två anledningar

1. Att jag masserar fötter, diskar, tvättar och kokar örtte resten av mitt liv.
2. Att jag upptäckt detta!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Underbar! Den ska jag genast skicka till mina tonåringar. :-)

Kanske massera fötter är att föredra den här tiden på året? Sådant kan ju också leda till både ett och annat som det kan vara brist på hos småbarnsföräldrar. :-)

5:19 fm  
Blogger Farsan_Baloo said...

Om det över huvud taget någonsin mer ska leda till det du syftar på får jag nog ligga i stenårt med masserandet!

5:51 fm  
Blogger dixi said...

*asg*

6:16 fm  
Anonymous Anonym said...

*fniss*
Är det så slutet ser ut?
Har alltid undrat...

9:21 fm  
Blogger Batbut said...

Den var suvverän! Hoppas Du ligger på plus nu *S*

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Vet inte hur gamla barn ni har, men jag lovar att det lossnar till slut. Vi har fyra barn och har vi klarat oss gör alla det :-)

2:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home