Google

onsdag, mars 01, 2006

Om man söker på "jag vill lära sig att skriva ett brev" på google får man ca 311 000 träffar. Först av alla dyker Farsan Baloos Blog upp. Vad är roligast? Att man försöker lära sig hur man skriver brev, att man formulerar sig så här, eller att min sida är googles förstaval? Hur som helst tror jag att det kommer ge mig många besökare.

Sentensers länktips gav mig, utan att han visste om det, en liten idé om hur jag skulle kunna inventera pappabloggsbeståndet. Herrar med knodd, som i någon form behandlar sitt föräldrarskap i en blogg får gärna klicka in på...

http://farsorsombloggar.blogspot.com

... och meddela att de gärna finns med som medlemmar på sidan. Vad som blir av den återstår att se. Kanske orkar jag klura ut något smart användningsområde. Eller så kommer det in sköna tips från andra farsor.