Google

söndag, februari 26, 2006

Uppenbarligen borde fler än jag tänka till lite om hur man ska bete sig på nätet. Tror dock inte att detta är ett socialdemokratiskt problem. Skithögar finns i alla läger och dessa gör bäst i att hålla en låg profil nu. Hade jag varit sosse och datakunnig skulle jag snokat upp några förtalande moderater illa kvickt och tipsa pressen om dem. I vilket fall är det bra att det blir en debatt om det folk skriver på nätet och om hur långt man kan gå för att göra sin poäng. Att påstå att Reinfeldt är pedofil är självklart att gå över gränsen.

Ni som var med för länge sedan vet att jag för omkring en månad sedan startade en liten insamling till någon fattig, och att pengarna skulle håvas in från googles anonsörer. Det vore en grov underdrift att påstå att det går dåligt med pengasnikandet. En avstämning av kontot visar nämligen på ynka 2.33 dollar. Vem i världen är då i behov av 15 spänn? Många antar jag, men dessa får vänta med att eska från Baloo till potten har ökat något. Klicka dock för allt i världen inte på reklamikonen ovan nu då snålgoogle slutat skaffa mig annonsörer utan bara gör reklam för sig själva.

Hyfsat bra OS för Sverige. Min polare tippade noll och har ju fått en del skit för det!

Nu skjutsar jag Baloos till hospitalet och hoppas på att den lille slutar snörvla.

4 Comments:

Blogger Farsan_Baloo said...

Snabbt jobbat google... nu är det bara att klicka igen :)

8:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Haha... jag har också sånt... har nog aldrig kollat. Jag gör det NU... BRB.

8:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Shiiit! 11 dollar och 71 cent! Vad sägs om det... här går det undan. :-)

8:40 fm  
Blogger Farsan_Baloo said...

Vilken riking du är. Jag han dra in 9 cent innan google insåg sitt misstag och la upp en gratisannons

1:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home