Google

tisdag, augusti 15, 2006

Smiter emellan med en kort utmaning från en av mina joltdrickande, pizzakartongssamlande, hackande vänner. Mr Marpe.

Det handlar om stället jag en gång, i ett inlägg långt tillbaka i tiden, utmålat som helvetet på jorden. IKEA! Plus att jag ändrar frågan till vad min fru köpt. Jag handlar inte på IKEA.

1. Bästa Köp? Soffa på andrahandssorteringen
2. Dyraste? Soffa på andrahandssorteringen
3. Godast i restaurangen? Köttbullarna. Dock inte så goda att de försvarar ett besök!

2 Comments:

Blogger Mr Marpe said...

Visst hackar jag, men jolt och pizza? jag äter tournedos och dricker Bordeaux.

3:37 fm  
Anonymous Anonym said...

Bra, Baloo, då är vi åtminstone två som inte handlar på IKEA. Att frun handlar räknas väl inte?

10:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home