Google

lördag, mars 11, 2006

Jag fick aldrig någon magsjuka (peppar peppar) själv, men dock kraftigt magont. En smärta som när slutsignalen gick helt släppte. Efter att ha pinats framför radio västs sändningar från Boltic - Gripen, med hjärtat parkerat i halsgropen, kan jag nu andas ut och i stilla frid läppja på en kopp Löfbergs rättvisemärkta. En rutten säsong är över. Den kunde dock ha fått ett domedagsslut i ikväll. Nu tar vi nya tag nästa år. Mamma Baloo får säga vad hon vill, jag ska in i tusenklubben igen!

Farsor som bloggar, som jag lovat hederligt och stolt att sluta promota, växer nu med lite lägre hastighet än de första hektiska dagarna. Det verkar dock vara ett uppskattat initiativ. Kul att få tjôta lite med andra farsor runt om i landet.

Har svärmor på besök, och det är ibland allt annat än lätt. Hon är världens snällaste människa, men ni pappor vet att relationen till svärmor inte alltid är den lättaste att hantera. Nu ska hon, jag och klena Baloo hänga tillsammans i tre dagar, med den lilles mamma i norsk skidanläggning. Ska bli intressant att se vem som går vem på nerverna.

Hoppas på mindre intetsägande tillskott i farsan Baloos inläggsbank fram emot natten. Tänker fortsätta min totalbojkott av schlemfestivalen och istället rikta all koncentration på att inte rätta arbeten om fattigdom eller skriva omdömen.

Fan, den här bloggen blir inte bättre för varje dag som går. Lovar att försöka skärpa mig. Just nu är jag bara trött på kräks!

2 Comments:

Blogger Lime said...

Vi kan byta... du får lite snor så tar jag lite kräks...

2:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag ska också med i den klubben tror jag, det är banne mig dags. Känns lite som Boltics sista chans...

Om den giriga jävla h*ran kommer tillbaka sätter jag inte min fot på Tingvalla förrän han är borta från föreningen! De kan även glömma tusenklubben! Bättre att sätta in en junior som faktiskt vill spela och har något slags Boltichjärta. Svedberg har väl varit i varenda allsvensk förening nu?
Jag har fö jobbat på samma företag som han ett tag. Han var en sliskig försäljartyp.

9:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home