Google

tisdag, april 25, 2006

... och den fortsätter inte bättre. Jag är tydligen skyldig till lagbrott också. Lurad till att bli jaktlagstiftningsförbrytare. Plus att lillens förkylning har smittat oss båda. Samt att jag just märkte att vi glömt begära föräldraförsäkringspengar för april. Plus att jag måste hitta på nått kul sätt att köra andra världskriget ända fram till sommarlovet. Vilket förfall. Och förtjänt sådan till på köpet. Undrar vad som mer kan ske. Det hinner gå mycket åt fanders innan onsdagen är här. Kanske man skulle stannat i Kina!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

En olycka kommer sällan ensam bruker det ju heta. En viktig lärdom av detta borde vara: lyssna aldrig på din granne. Det slutade jag med för länge sedan.;-)

7:19 fm  
Blogger Farsan_Baloo said...

Borde aldrig börjat. Det hemska är att hon sa det med en sådan övertygelse. Som att det är något alla gör. Jag är en lättlurad lägenhetsmänniska som litar för blint på äldre människor :(

7:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home