Google

måndag, december 04, 2006

Tomten kommer med en tidig julklapp i år i form av tre lagningar och en rotfyllning. 8000 kronor back redan i början på december, det här ser allt annat än bra ut.

Jag ger dock inte upp solidaritetsbloggandet. Idén är för bra för att några timmar med borren ska få sätta käppar i hjulen. Vill du veta mer om vad solidaritetsbloggen är och hur du kan hjälpa? Besök oss genom att klicka på länken! Den här månaden hjälper vi Kooperation utan gränser med deras insamlingar för småbönder i Syd, bostadsbyggande för hemlösa i de fattigare delarna av världen och arbete för ökad jämställdhet.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

NÄE! Så mycket pengar för ren smärta. Jag har tid hos tandläkaren nästa vecka och känner jag mig själv rätt blir den uppskjuten.

2:51 fm  
Blogger Ina said...

Ja, fy för sören vad det kostar...! Man blir arg för mindre. Om det åtminstone vore trevligt under tiden, men sämre ställe att vara på har jag svårt att tänka mig.

Jag har förresten bytt adress så här i adventstid... den andra adressen var lite "skvallrande" så nu bor jag på:
http://inatankar.blogspot.com/

Ändra gärna i länken dit och framför allt - välkommen över!

6:12 fm  
Anonymous Anonym said...

tjena, en fråga som är helt irrelevant vad gäller inlägget. MEN vad hände/händer med farsor som bloggar?! hade gärna varit med men har mailat men ej fått svar?
vänliga hälsningar Alvas Pappa

3:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home